Rawatan Penyakit Sifilis --- Data statistik kesehatan buktikan bahawa 87% orang yang terdedah kepada sifilis rasa ketakutan dan keliru apa yang perlu dilakukan. Adalah juga apa yang anda rasa? Sifilis adalah penyakit menular seksual (STD) yang boleh mempunyai komplikasi yang sangat serius apabila tidak dirawat, tetapi ia adalah mudah untuk menyembuhkan dengan rawatan yang betul.




Baca Juga : Rawatan Siplis

RAWATAN PENYAKIT SIFILIS

Apakah sifilis?
Sifilis adalah jangkitan seksual yang boleh menyebabkan masalah kesihatan yang serius jika tidak dirawat. Sifilis dibahagikan kepada peringkat (primer, sekunder, terpendam, dan tertiari). Terdapat tanda-tanda dan gejala yang berbeza yang berkaitan dengan setiap peringkat.

Seseorang yang mempunyai sifilis utama biasanya mengalami sakit atau luka di tapak jangkitan asal. Luka ini biasanya berlaku pada atau di sekitar alat kelamin, sekitar dubur atau di rektum, atau di dalam atau di sekitar mulut. Luka ini biasanya (tetapi tidak selalu) tegas, bulat, dan tidak menyakitkan. Gejala sifilis sekunder termasuk ruam kulit, nodus limfa yang bengkak, dan demam. Tanda-tanda dan gejala sifilis primer dan sekunder boleh menjadi ringan, dan mereka mungkin tidak dapat diperhatikan. Semasa peringkat laten, tiada tanda atau gejala. Sifilis bertetulang dikaitkan dengan masalah perubatan yang teruk. Seorang doktor biasanya boleh mendiagnosis sifilis tertiari dengan bantuan pelbagai ujian. Ia boleh menjejaskan jantung, otak, dan organ-organ lain badan.

Bagaimana penyebaran sifilis?
Anda boleh mendapat sifilis melalui hubungan langsung dengan sakit sifilis semasa seks faraj, dubur, atau oral. Anda boleh mencari luka pada atau di sekitar zakar, vagina, atau dubur, atau di rektum, di bibir, atau di dalam mulut. Sifilis boleh merebak dari ibu yang dijangkiti kepada bayi yang belum lahir.

    Satu-satunya cara untuk mengelakkan STD adalah untuk tidak mempunyai seks vagina, dubur, atau oral.

RAWATAN PENYAKIT SIFILIS


APA YANG MEMBUAT HERBA DENATURE ISTIMEWA ???
    1. 97.83% Pesakit kami pulih selepas 2 minggu hingga 1 bulan pengambilan. 
    2. 100% Herba Selamat untuk wanita hamil dan Ibu menyusui 
    3. Tahap pemulihan dapat dilihat dengan ketara selepas 3-5 hari penggunaan. 
    4. Pemulihan penuh biasanya 2minggu-1bulan dengan bekalan diperlukan 2- 4 botol 
    5. Kajian dan analisa membuktikan keberkesanan Herba Denature, tetapi tempoh pemulihan seseorang adalah berbeza.
    6. Statistik menyeluruh kadar & tempoh pemulihan adalah bergantung kepada tahap kritikal.

      MAHUKAH ANDA SEPERTI MEREKA ?
      JOM KITA LIHAT KATA-KATA DARI PELANGGAN DENATURE 


    Nota: Penggunaan watermark adalah bertujuan untuk menjaga copyrights Review produk kami. Ini kerana terdapat banyak produk-produk di pasaran yang tiada kelulusan KKM telah meniru hak cipta copywriting kami. Kami meminta maaf jika anda mengalami kesulitan dan dan sedikit ganguan bacaan pada tatapan skrin anda.

    HARGA OBAT

    2 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 1 MINGGU RM 86

    BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 2 MINGGU RM 161

    8 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 1 BULANM RM 294
    Kami mengesyorkan kepada pesakit Rawatan dijalankan selama 2 minggu hingga 1 bulan. Dengan rawatan ini umumnya (97.45%) sifilis telah sembuh dan hampir sembuh untuk sifilis berulang dan telah kronik.










    Kesimpulan
    Sekiranya anda aktif secara seksual, anda boleh melakukan perkara-perkara berikut untuk mengurangkan peluang anda mendapatkan sifilis:

    • Menjadi hubungan mutual monogami jangka panjang dengan pasangan yang telah diuji untuk sifilis dan tidak mempunyai sifilis;
    • Menggunakan kondom lateks dengan cara yang betul setiap kali anda melakukan hubungan seks. Kondom menghalang penyebaran sifilis dengan mencegah hubungan dengan sakit. Kadangkala luka berlaku di kawasan yang tidak dilindungi oleh kondom. Hubungi dengan luka ini masih boleh memancarkan sifilis.
    Rawatan penyakit sifilis yang terbaik adaalah dengan cara mengelakan sebarang hubungan seksual yang beresiko.Salam Sehat DeNature.
     
    Top