DeNature Herba -- Pernah awak tahu bagaimana untuk menganggarkan bahawa seseorang mengalami sifilis? Apakah kaedah diagnostik untuk penyakit ini?Terdapat dua jenis kaedah untuk mendiagnosis sifilis. Yang pertama adalah ujian treponemal dan yang kedua adalah bukan treponemal.TPHA dan VDRL adalah ujian makmal untuk mengetahui sama ada seseorang dijangkiti bakteria Treponema pallidum yang menyebabkan penyakit sifilis.
KAEDAH DIAGNOSTIK DAN RAWATAN SIFILIS
KAEDAH DIAGNOSTIK DAN RAWATAN SIFILIS

KAEDAH DIAGNOSTIK DAN RAWATAN SIFILIS


TPHA (Treponema pallidum Hemagglutination Assay) adalah ujian serologi yang digunakan untuk mengesan antibodi ke bakteria Treponema pallidum. TPHA sesuai sebagai ujian pengesahan untuk jangkitan sifilis yang disyaki kerana ia adalah khusus.

VDRL (makmal penyelidikan penyakit kelamin) adalah ujian yang digunakan untuk menentukan sama ada seseorang dijangkiti sifilis atau tidak. VDRL tidak mengesan kehadiran bakteria penyebab sifilis, tetapi mengukur antibodi (IgG dan IgM) yang dihasilkan oleh badan akibat kerosakan sel yang disebabkan oleh bakteria. Tidak perlu mencari gejala tertentu untuk membuat kesimpulan tentang ketepatan ujian ini. VDRL sesuai sebagai ujian saringan dan juga boleh digunakan untuk melihat tindak balas rawatan sifilis.

Sekiranya keputusan ujian VDRL dan TPHA positif, ini bermakna anda kini mempunyai sifilis aktif dan harus dirawat jika tidak. Satu kali pengubatan boleh menghentikan penyakit ini jika anda mempunyai kurang dari satu tahun, jika anda telah dijangkiti untuk jangka masa yang panjang, rawatan boleh mengambil masa sehingga 14 hari atau lebih. Dalam kes sifilis sekunder dan tertiari, rawatan boleh bertahan lebih lama. 

Biasanya, VDRL masih boleh dikesan di dalam badan sehingga 6-24 bulan selepas rawatan sifilis selesai sebelum akhirnya menjadi negatif. Sementara itu, TPHA akan kekal positif untuk kehidupan walaupun rawatan telah selesai, seperti parut, penanda yang telah dijangkiti dengan sifilis.

Risiko penyebaran sifilis adalah hubungan seksual secara langsung, dubur atau oral. Lebih-lebih lagi, ia boleh disebarkan kepada bayi yang dikandung oleh penghidap sifilis, dan jangkitan ini sangat berbahaya bagi bayi. Sifilis juga boleh dijangkiti melalui cecair badan seperti ketika berkongsi jarum atau alat tatu yang tidak steril. Elakkan seks dalam apa jua bentuk sehingga rawatan selesai. Jika anda mempunyai seks tanpa kondom (kondom), risiko kontrak adalah sangat besar, dan anda harus menjemput pasangan anda untuk diperiksa dan menjalani rawatan bersama.

RAWATAN SIFILIS DIMINATI RAMAI
RAWATAN SIFILIS DIMINATI RAMAI

KAEDAH DIAGNOSTIK DAN RAWATAN SIFILIS

APAKAH MEMBUAT PRODUK HERBA INI DIMINATI RAMAI ?

1. 97.45% Pesakit pulih selepas 1 minggu rawatan.
2. Tahap pemulihan dapat dilihat dengan jelas selepas 3-5 hari rawatan.
3. Jumlah pemulihan biasanya 2 minggu -1 bulan.
4. Tiada kesan sampingan mual dan mengantuk
5. Selamat untuk Wanita Hamil dan Menyusui.
6. 100% herba yang telah terbukti digunakan oleh nenek moyang kita sejak beratus tahun 

KOMPOSISI
Orthosiphon stamineus folium 1250mg
Imperata cylindrica rhizoma 625mg
Andrographis paniculata folium 625mg
Ekstrak Lumbricus rubellus 500mg

INDIKASI
GangJie dan Ghosiah adalah gabungan herba yang berfungsi secara sistematik. Rawat penyakit dan mengurangkan keradangan akibat bakteria virus. Adakah anti-radang dan antioksidan.
- Sebagai antivirus
- Merawat saluran kencing
- Kembalikan stamina
- Membaiki ulserasi sel sel
- Mengekalkan kesihatan

DOS DAN CARA MENGGUNAKAN
Ambil 3 kali sehari setiap 2 kapsul, 1 jam selepas makan.

KESAN SAMPINGAN
Hasilnya diketahui bahawa dalam tubuh, ekstrak herba berfungsi untuk memicu peningkatan pengeluaran air kencing yang membuat anda kencing lebih kerap. Secara tidak langsung, pembuangan air kencing dapat membantu menghilangkan bakteria yang memasuki pundi kencing. Ini juga membantu mengurangkan kemungkinan bakteria dapat melekat pada sel-sel di dinding saluran kencing, yang boleh menyebabkan jangkitan

HARGA OBAT
2 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 1 MINGGU RM 86
4 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 2 MINGGU RM 161
8 BOTOL UNTUK PENGUBATAN SELAMA 1 BULAN RM 294

Kami mengesyorkan kepada pesakit Rawatan dijalankan selama 2 minggu hingga 1 bulan. Dengan rawatan ini umumnya (97.45%) sifilis telah sembuh dan hampir sembuh untuk sifilis berulang dan telah kronik


REVIEW PESAKIT

WASPADA RISIKO SIFILIS
PENIS KANSER,KEMANDULAN,MATI PUCUK,KANSER PANKAL RAHIM DAN HIV
MAUT ATAU RAWAT DAN TAMATKAN






Diproduksi Oleh CV.DeNature Indonesia
Jalan Pahonjean Km.09. Perum cendana Asri. Majenang
Cilacap- Jawa Tengah 53257.INDONESIA . Phone / WhatsApp +6281311110910.


Huraian PROFIL SYARIKAT CV. DENATURE INDONESIA

CV. DENATURE INDONESIA kini diketuai oleh Bpk. Awan Ukaya. Berdiri sebagai sebuah syarikat yang memberi tumpuan kepada kesihatan herba. Semua produk De Nature berasal dari bahan-bahan semulajadi tumbuh-tumbuhan herba yang terdiri daripada daun, benih, buah, bunga, akar, kulit dan rizom. Semua bahan diproses menggunakan Kaedah Nanotech Tekanan Dingin dan mengikut piawaian CPOTB untuk menghasilkan produk Kapsul Kualiti Cecair yang mudah diserap dan bertindak balas dengan cepat untuk memberikan kesan maksimum kepada badan.

Dengan visi "menjadikan orang ramai sihat dalam cara yang selamat, semulajadi, mudah dan berpatutan" CV. DENATURE INDONESIA membuat beberapa kejayaan, termasuk membuat ubat-ubatan herba dalam bentuk kapsul ekstrak dan salap. Dengan inovasi baru ini, ubat-ubatan herba kini boleh dimakan dengan mudah dan praktikal.

Produk ini digunakan untuk mengubati penyakit, mengekalkan stamina, mempercantik penampilan dan mengekalkan kesihatan lelaki, wanita, kanak-kanak, wanita hamil dan ibu-ibu yang menyusui.

Bersama perkembangan perniagaan herba ini, CV. DENATURE INDONESIA bukan sahaja dapat memenuhi tuntutan pasaran domestik, syarikat itu juga telah berjaya menembusi pasaran antarabangsa. Syarikat itu telah berjaya memenuhi tuntutan pelanggan dari pelbagai negara seperti Malaysia, Singapura, Jepun, Australia, Taiwan, Vietnam, Hong Kong dan beberapa negara lain di dunia.

Slogan "Kembali ke Alam" telah dilampirkan kepada CV. DENATURE INDONESIA sejak ditubuhkan. Tiada imaginasi sehingga kini CV. DENATURE INDONESIA telah menghasilkan lebih daripada 50 jenis ubat herba, termasuk: Obat HIV, Obat Obat Obat, Obat Sifilis, Obat Singa Raja, ubat gonorea, ubat Leucorrhoea, ubat herpes, ubat buasir, ubat buasir, ubat ejakulasi dini, ubat jantung , Ubat untuk Asma atau Tuberkulosis, Ubat untuk Tekanan Darah Tinggi, Ubat Gout, Ubat Stroke, Ubat Ginjal, Ubat Animea, Ubat Gout, Ubat Obat Bronkitis, Ubat Kanser Payudara, Ubat Kanser Kolon, Ubat Kanser Rektum, Dadah Leukemia, Dadah Kanker Paru-paru, Ubat Anti Kusta, Dadah Anti-sengaja, Dadah Slimming Badan, Dadah Grease, Sealant Vagina dan lain-lain.





 
Top